Oliebollentoernooi en nieuwjaarsreceptie 2023

Na twee jaar wegens bekende omstandigheden kon dan nu toch eindelijk op zondag 8 januari 2023 in TTV Stiphout weer het Oliebollentoernooi plaatsvinden. Deze werd gecombineerd met de nieuwjaarsreceptie.

Meer dan 40 deelnemers namen deel aan het eerste toernooi van het jaar, nog nooit was er zo’n hoge opkomst. Zowel de jeugd als de senioren waren deze editie goed vertegenwoordigd. Onder leiding van Jasper en Joris werden er zo veel mogelijk wedstrijden gespeeld. Tussen de partijtjes door zorgde Carla voor de heerlijke oliebollen en verzorgde Walter de drankjes, waarvoor beide ontzettend bedankt!

De finale van het Oliebollentoernooi ging tussen Carlo en Peter. Een volle zaal zag uiteindelijk Peter aan het langste eind trekken.

De nieuwjaarsreceptie werd ingeluid door onze voorzitter Erwin. Hij begon met het huldigen van de jubilarissen. Bastiaan en Jan zijn beide 5 jaar lid geworden, Hans 10 jaar lid en Ruud en George 40 jaar lid.

Hierna volgde het huldigen van de kampioenen van het afgelopen seizoen. Bij de jeugd waren Liang, Loek, Corinna en Nicolás kampioen geworden in de Junioren J3. Bij de senioren waren heren 1 bestaande uit Ben, Jörgen, Peter en Carlo kampioen geworden in de 1e klasse en heren 4 met Mick, Frenklin, Tim en Jean-Louis kampioen in de 3e klasse. Verder zijn Bastiaan, Tomislav en Ario kampioen geworden in de 2e klasse van de TLE.

Hierna was het de beurt aan het uitreiken van de Oliebol van het jaar. Deze editie werd de Oliebol bepaald door te kijken wie gemiddeld het meeste aantal punten behaalde in elke set. Hierdoor mocht Lex zich de gelukkige prijzen met de felbegeerde titel ‘Oliebol van het Jaar’.

Als laatste werd Arthur uitgeroepen tot Lid van Verdienste wegens zijn jarenlange inzet voor de jeugdtrainingen. Samen met een enthousiaste groep leerlingen is TTV Stiphout enorm trots op Arthur en zijn werkzaamheden binnen de club.

Het was een enorm geslaagd toernooi met een ontzettend gezellige nieuwjaarsreceptie. Bedankt aan iedereen die zich had ingeschreven en voor de vrijwilligers die er een top evenement van hebben gemaakt. We zien jullie graag volgend jaar weer terug!

Door ben / Administrator, bbp_participant op jan 14, 2023