U heeft interesse om te sponsoren?

TTV Stiphout heeft – gelukkig – een behoorlijk aantal sponsors. Met die sponsorbijdragen kan TTV Stiphout haar accommodatie onderhouden, kwalititatief goede faciliteiten bieden en activiteiten blijven organiseren, zowel op tafeltennisgebied als ook andere evenementen.

Sponsoring bij TTV Stiphout is niet alleen een kwestie van liefdadigheid, het kan een aantrekkelijke deal zijn voor beide partijen, zodat uw sponsoring zowel voor TTV Stiphout als voor u als sponsor iets oplevert. In elk geval krijgt u:

• Naamsbekendheid bij al onze leden, hun familie, kennissen en vrienden, maar ook onze bezoekende teams en andere belangstellenden.
  • De mogelijkheid om tegen gereduceerd tarief een tafeltennisactiviteit in tafeltenniscentrum Stiphouse te houden.

Mogelijkheden

Er is veel mogelijk bij TTV Stiphout als sponsor: een reclamebord in onze speelzaal, een advertentie in het clubblad, of wellicht op onze tafeltennisshirts. Maak uw interesse kenbaar via PR@ttvstiphout.nl en wij nemen contact met u op om de mogelijkheden en tarieven te bespreken. En sowieso worden al onze sponsors vermeld op deze website, inclusief een link naar uw eigen website!

Sponsor informatie aanvraag:

[recaptcha]