Dag Van De Sportclub!

Zondag 19 september tussen 10.00 en 14.00 uur

Tafeltennis is leuk! Wil jij een keertje meedoen of kijken wat onze sport inhoudt? Dat kan! Kom tijdens de ‘Dag van de Sportclub’ op zondag 19 september bij ons op bezoek. Tussen 10 en 14 uur ben je van harte welkom in ons eigen tafeltenniscentrum Stiphouse aan de Braakweg 30 in Stiphout.

Op deze dag zetten wij onze deuren open om jou te ontvangen! Op de Fietsplattegrond die verspreid is onder alle basisschoolleerlingen en die bij Jibb+ te verkrijgen is, staat het overzicht wat er te doen is en zie je voor welke leeftijd de sportaanbieders iets aanbieden. TTV Stiphout staat vermeld bij nummer 9.

De toegang bij ons tijdens deze Dag van de Sportclub is gratis en het is niet nodig om je vooraf aan te melden. Stap dus op de fiets, met het hele gezin, en ga sfeer proeven bij één van de grootste tafeltennisverenigingen uit de regio in één van de mooiste tafeltenniszalen van Nederland! En kleed je sportief, want dan kun je meteen meedoen! Zorg in elk geval dat je zaalschoenen bij hebt!

Bekijk het volledige sportaanbod en de tijden op de website van Jibb+: www.jibbplus.nl/dag-van-de-sportclub

Ontdek tafeltennis!

Door ben / Administrator, bbp_participant op sep 14, 2021