Rabo ClubSupport 2021!

TTV Stiphout doet mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?

Stem van 4 tot en met 25 oktober in de Rabo App of online op Rabo ClubSupport (rabo-clubsupport.nl)

Ook in 2021 hoopt TTV Stiphout een mooi bedrag te ontvangen met deze zeer sympathieke actie van Rabobank Helmond Peel Noord. We kunnen dit hartstikke goed gebruiken, omdat we op korte termijn de houten speelvloer willen aanpakken.

Hoe werkt de actie?

Verenigingen en stichtingen die hun bankzaken doen bij Rabobank Helmond Peel Noord hebben zich kunnen aanmelden voor deze actie. TTV Stiphout is er één van.

Alle leden van Rabobank Helmond Peel Noord mogen hun stemmen uitbrengen. Heb je een ‘en/of’ rekening bij deze Rabobank, dan kun je zelfs allebei lid zijn (of worden). Als je een rekening bij de Rabobank hebt wil dat niet zeggen dat je ook lid bent, dat moet je wel even zelf instellen (via de Rabo app of via Rabo bankieren). Lid zijn kost niets en je kunt meepraten met bepaalde zaken binnen de bank, zonder dat het verplichtingen met zich mee brengt.

Wat moet je doen?

Iedereen die tenminste 12 jaar oud is én lid van Rabobank Helmond De Peel mag 3 stemmen uitbrengen.  Als lid van Rabobank Helmond Peel Noord heb je een unieke code ontvangen. Hiermee mag je 3 stemmen uitbrengen. Het zou geweldig zijn als TTV Stiphout er in elk geval 1 van krijgt. De periode waarin gestemd kan worden is van 4 tot en met 25 oktober. Via de volgende link kom je uit bij op de stempagina: Rabo ClubSupport (rabo-clubsupport.nl)

Het is dus zaak om zoveel mogelijk mensen te laten stemmen! En dan natuurlijk heel graag op TTV Stiphout! Er ligt een mooie uitdaging, die slechts een klein beetje tijd kost. We bereiken zoveel mogelijk stemmers als je ook jouw familie, vrienden, buren en kennissen, voor zover ze lid zijn van Rabobank Helmond Peel Noord, ook vraagt hun stem uit te brengen op TTV Stiphout!

We helpen ook andere verenigingen, doen zij ook voor ons!

TTV Stiphout, de grootste tafeltennisvereniging van Helmond, vindt het super als je jouw overige stemmen inzet op andere Stiphoutse verenigingen, zoals de Stiphoutse Vlooienmarkt, Hart voor Stiphout of op onze tafeltennisvrienden van Een en Twintig uit Beek en Donk. Als deze verenigingen ons ook steunen, wat ze zullen doen, helpen we elkaar naar een mooie opbrengst!

MET Z’N ALLEN STEMMEN VOOR EEN MOOI BEDRAG !!!

Door ben / Administrator, bbp_participant op okt 05, 2021