Volg Frederique van Hoof tijdens Tokyo 2020 Paralympics!

Zoals bekend doet TTV Stiphout-lid Frederique van Hoof mee aan de Paralympics 2020!

Deze kanjer is tijdens Tokyo 2020 Paralympics te volgen op Facebook

& Instagram. Hiervoor verwijzen we graag naar:

• Facebook (Frederique van Hoof – Tokyo 2020)
  • Instagram (Frederiquevanhoof_Tokyo2020)

Dit zijn pagina’s waar live tijdens de spelen de avonturen van Frederique gevolgd kunnen worden.

Ook heeft Frederique een eigen website: www.frederiquevanhoof.nl

waar zij uiteraard aandacht geeft aan Tokyo 2020, maar ook alvast vooruitblikt naar de Paralympics van Parijs 2024.

“Vrienden van Frederique” is de officiële supportersvereniging die Frederique ondersteunt in het halen van haar doelen. De vereniging doet dit voornamelijk door het werven van donateurs en sponsoren die het mogelijk maken de sportieve reis van Frederique te financieren.

Paratafeltennis in Nederland heeft geen prominente plek waardoor er veel van de financiële middelen door de spelers zelf bij elkaar gezocht moeten worden. Door lid/donateur te worden van de “Vrienden van Frederique” helpt u haar deze doelen te bereiken.

Wellicht ook voor u een optie?

Persoonlijk kan dit al voor €20,24 per jaar tot aan Parijs 2024, of éénmalig.

Ook voor ondernemers zijn er opties om sponsor te worden. Dit kan al vanaf €150,- per jaar.

Door ben / Administrator, bbp_participant op aug 22, 2021