Jörgen Duitsman nieuwe clubkampioen!

Een kleine 30 enthousiastelingen namen zondag 26 januari deel aan de senioren clubkampioenschappen. Gestart werd met poules van 3 of 4 in de eerste ronde. Winnaars gingen naar de hoofdronde, nummers 2 speelden een tussenronde. De winnaars van de tussenronde gingen ook alsnog door naar de hoofdronde; de verliezers voegden zich bij de nummers 3 en 4 van de eerste ronde.

Vanaf het begin waren er de nodige verrassingen, zodat sommigen verrassend hoog en anderen onder de verwachting presteerden. Uiteindelijk waren Jörgen Duitsman vs Peter Mol en Ben Visser vs Erwin de Gelder de halve finalisten. De finale werd gespeeld door Erwin en Jörgen. Jörgen wist uiteindelijk aan het langste eind te trekken en werd de nieuwe clubkampioen! Carolien van de Kerkhof prolongeerde de titel bij de dames!

Eerder werd op woensdag 22 januari de recreanten clubkampioenschappen gehouden. Hier was de titel voor Roland Robinson, voor Wim van Geldrop en Lambert Cox. Elly Schouten werd clubkampioen dames recreanten.

Door ben / Administrator, bbp_participant op jan 31, 2020