We zijn weer open!

Wij gaan weer – beperkt – open

Vanaf 6 juli opent tafeltenniscentrum Stiphouse weer haar deuren. We doen dit wel wat beperkter dan normaal:

• Op maandagavonden (in elk geval op 6, 13 en 20 juli) voor ALLE jeugdleden, van 18.20 – 20.00 uur;
  • Op woensdagochtenden vanaf 8 juli voor de woensdagochtendrecreanten (elke woensdag, dus geen zomersluiting!), van 9.00 – 12.00 uur;
  • Op donderdagochtenden vanaf 9 juli voor de donderdagochtendrecreanten (elke donderdag, dus geen zomersluiting!), van 9.00 – 12.00 uur;
  • Op donderdagavonden voor alle jeugdleden en alle seniorleden, van 19.30 – 22.30 uur.

In het gebouw komen richtlijnen te hangen waaraan u zich moet houden. Er zijn extra hygiënemaatregelen van toepassing en er worden maatregelen genomen om aan de anderhalve meter regel te kunnen voldoen.

Er volgt nog een protocol

De werkgroep ‘Stiphouse weer open’ is vandaag bij elkaar geweest en werkt de maatregelen uit. Ook worden posters gemaakt waarop de diverse richtlijnen worden aangegeven. Daarnaast moeten we nog enkele hygiëne middelen bestellen. Het protocol mailen we nog vóór 6 juli aanstaande naar alle leden.

Door de jeugdtrainer nog een aanvulling op het protocol gestuurd specifiek voor de jeugdtrainingen.

Op onderstaande filmpjes is alvast de looproute te zien die gehanteerd wordt in Stiphouse.

Houd u zich aan de afspraken

Maar alle afspraken zijn pas effectief wanneer iedereen zijn gezond verstand gebruikt! Oftewel: u komt niet als u zelf ziek bent of iemand van uw gezin of huisgenoot ziek is én volwassenen, eenmaal in Stiphouse, houden zich aan de anderhalve meter afstand houden. Wij rekenen op ieders medewerking.

Bedankt

Tot slot willen wij iedereen heel erg bedanken voor het geduld in de afgelopen maanden. Geduld dat nodig was – en nog steeds is – om het coronavirus onder controle te krijgen. Sommige leden hebben in hun directe omgeving te maken gehad met het virus en weten als geen ander dat de maatregelen er niet voor niets zijn.

Wij zijn als bestuur heel blij dat we weer kunnen gaan tafeltennissen. Heeft u nog vragen? Laat het even weten door deze mail te beantwoorden. Wij hopen zoveel mogelijk leden weer in de week van 6 juli te zien!

Door ben / Administrator, bbp_participant op jul 14, 2020