Resultaten Clubkampioenschappen 2024!

Ben Visser clubkampioen 2024!

Op donderdag 21, zaterdag 23 en zondag 24 maart vonden de clubkampioenschappen plaats in Stiphouse.

Op donderdagochtend 21 maart was het eerst de beurt aan de recreanten, waarbij George Hendriks de titel bij de heren recreanten en Mieke Wernaart de titel bij de dames recreanten in de wacht sleepten.

Twee dagen later was het de beurt aan onze jeugdleden. Mooi om te zien hoeveel het niveau van veel jeugdspelers in één jaar tijd enorm is toegenomen! Desondanks wist regerend kampioen Ryan Sanders ook deze keer opnieuw de titel Clubkampioen Jeugd te pakken. Ook werd hij 1e bij de jongens junioren. Liang Deiss werd 1e bij de kadetten en Lars Dirks was de beste bij de pupillen.

Zondag 24 maart bonden 30 spelers de strijd aan voor de algehele clubkampioen titel. Nadat om iets na elven gestart was met het toernooi werd de clubkampioen 2024 om circa 17:30u gelauwerd. Ben Visser pakte voor het eerst de titel bij de senioren en deed dit op zeer overtuigende wijze. Hij verloor in 8 wedstrijden slechts 1 game! Bij de dames ging de titel – wederom – naar Carolien van de Kerkhof.

Uiteraard worden de clubkampioenen vereeuwigd op het bord met de clubkampioenen in Stiphouse.

Door ben / Administrator, bbp_participant op mrt 26, 2024