Geslaagd Olieboltoernooi & Nieuwjaarsreceptie

Op zondag 5 januari vond in Tafeltenniscentrum Stiphouse het jaarlijkse Olieboltoernooi plaats. Deze werd gecombineerd met de nieuwjaarsreceptie.

Bijna 40 deelnemers, variërend van 7 tot 77 jaar namen deel aan misschien wel het gezelligste tafeltennisevenement dat onze vereniging kent. Onder de deskundige leiding van Jasper en Joris werden enorm veel wedstrijden gespeeld (gemiddeld 6 per persoon). Tussen de partijtjes door zorgde Michiel voor ongelooflijk lekkere oliebollen en verzorgde Walter de drankjes.

Erwin toastte op het nieuwe jaar en vroeg alle leden open te staan voor anderen dan het eigen kringetje. Maak eens een praatje met een ander, tafeltennis eens tegen iemand buiten jouw eigen groepje, dan zal het allemaal nóg leuker worden! Edwin huldigde de 3 kampioensteams van afgelopen competitie, te weten TLE 1, Heren 4 en Jeugd 1. Samuel kreeg de TTV Stiphout bidon voor 5 jaar lidmaatschap. Henrie werd gehuldigd voor zijn 25 jarig lidmaatschap middels een speech door Erwin, waarin vooral hoogtepunten uit Henrie’s TTV-carrière werden belicht. Ook Jeroen werd bedankt voor zijn jarenlange inzet als jeugdtrainer, waarmee hij eind vorig stopte.

Tot slot werd de Oliebol van het jaar bekendgemaakt. Niet Peter, die het toernooi had gewonnen, maar Jeroen viel die eer ten deel. Hij mag ze een jaar lang ‘grootste Oliebol’ van TTV Stiphout noemen.

Door ben / Administrator, bbp_participant op jan 16, 2020