TTV Stiphout ontvangt € 635,42 van de Rabo ClubSupport Actie!

Ook dit jaar deed TTV Stiphout mee met de sponsoractie van de Rabobank. Alle leden van Rabobank Helmond konden hun stemmen uitbrengen in de periode tussen 27 september en 11 oktober.

Op maandag 21 oktober waren diverse TTV Stiphout leden in theater Het Speelhuis voor de uitreiking van de cheques van de Rabo ClubSupport Actie. Onder de ludieke presentatie van caberetier Marcel Stevens (bekend van Petazzie én het liedje over Helmond met de ‘fontanel’ én vader van oud lid Pleun) werd een leuke avond aangeboden aan een ‘uitverkocht’ Speelhuis.

TTV Stiphout ontving een cheque van maar liefst € 635,42! Dit betekent dat ruim 70 stemmen zijn uitgebracht op onze vereniging.

Doel van dit mooie bedrag is uiteraard onze kantine. Er is al veel werk verricht, maar er moeten nog wat dingen gedaan worden, waarvoor dit bedrag hartstikke goed van pas komt.

Ook via dit medium dank aan alle mensen die hun stem op ons hebben uitgebracht én uiteraard ook dank aan Rabobank Helmond!

Door ben / Administrator, bbp_participant op okt 24, 2019