GROTE CLUBACTIE! TTV STIPHOUT DOET WEER MEE!

TTV Stiphout dit jaar weer mee met de Grote Club Actie. Steun TTV Stiphout en koop loten van onze verkopers!

Voor degenen die niet weten wat de Grote Club Actie is leggen we het hier onder kort even uit:
De Grote Club Actie is een actie die bestaat uit een loterij. Een lotje kost 3 euro, hiervan gaat 80% naar de vereniging waar je voor verkoopt (TTV Stiphout in ons geval), dat wil zeggen dat er €2,40 per verkocht lot rechtstreeks naar de vereniging gaat. Zo kan de vereniging een mooi bedrag bij elkaar verdienen, waar weer leuke activiteiten voor georganiseerd kunnen worden! Omdat vooral de jeugdleden verkopen, is het doel van de opbrengst een leuke activiteit voor onze jeugdleden!

Ook is er de mogelijkheid om Superloten te kopen! Deze kosten € 150,- en bestaan uit 50 loten, dus 50 winstkansen op € 100.000,- of een auto (of één van de vele andere prijzen). Van de opbrengst van de superloten willen we de vernieuwde kantine verder aankleden. Denk bijv. aan een nieuwe televisie, led-lampen en dergelijke.

De superloten zijn te verkrijgen PR@ttvstiphout.nl.

Ook benieuwd naar het promotiefilmpje van de Grote Clubactie? Klik dan op de onderstaande link!

Promotiefilmpje Grote Clubactie

Door ben / Administrator, bbp_participant op sep 16, 2019