Oefenwedstrijd 6 September

Helaas ging de oefenwedstrijd in Tilburg tegen Tios ’51 niet door. Maar niet getreurd, op vrijdagavond 6 september is er een nieuwe mogelijkheid!
Dan vindt voor de derde keer de uitwisseling plaats met TTV Een en Twintig uit Beek en Donk. Dit jaar is TTV Stiphout gastheer en spelen we in Stiphouse. Aanvang 20.00 Uur.

Een en Twintig komt veel seniorenteams naar ons toe, zodat wij daar evenveel teams tegenover moeten stellen! Overleg met je teamgenoten om een volledig team op de been te brengen, zodat het een gezellige avond wordt in onze – dan al grotendeels – vernieuwde kantine! Speel je geen competitie? Maakt niet uit, er is altijd genoeg plek om mee te doen!

Inschrijven kan via pr@ttvstiphout.nl of een berichtje naar Frenklin. Liefst zo snel mogelijk, maar in elk geval uiterlijk 31 augustus! Deelname is gratis! Ook niet competitiespelers en zeker ook onze overdagrecreanten mogen deelnemen. Er wordt zoveel mogelijk op eigen niveau gespeeld!

Door ben / Administrator, bbp_participant op jul 07, 2019