Top 12 Toernooi

Zondag 1 september 2019 staat het Top 12 toernooi van TTV Stiphout op de agenda. De perfecte voorbereiding van het nieuwe seizoen!

Geplaatste deelnemers (Top 10 van de Clubkampioenschappen, aangevuld met 2 wildcards) bij zowel jeugd als de senioren zullen zich met elkaar gaan meten.

Er wordt gespeeld in twee zeskampen, gevolgd door plaatsingswedstrijden (nrs. 3 t/m 6), kruisfinales (nrs. 1 en 2) en finales (1e/2e plaats en 3e/4e plaats). De wedstrijd om de titel wordt gespeeld in “best-of-seven” systeem.

We starten om 12.00 uur, maar vanaf 11.15 uur zullen de deuren van Tafeltenniscentrum Stiphouse geopend zijn. De prijsuitreiking zal omstreeks 17.30 uur plaatsvinden.

Uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd (want voor je het weet is het al weer zo ver), en gehoopt wordt op spoedige aanmelding van de geplaatste spelers.

Ter herinnering: de winnaars van vorig jaar:

Door ben / Administrator, bbp_participant op jul 04, 2019