Uitwisseling TTV Stiphout – Tios ‘51

Uitwisseling TTV Stiphout – Tios ‘51Op zaterdag 18 augustus vond in Stiphouse de oefenwedstrijd tegen onze Tilburgse tafeltennisvrienden plaats. Er waren 20 deelnemers vanuit TTV Stiphout. Tios ’51 had 14 spelers afgevaardigd. Deze spelers werden in diverse categorieën ingedeeld en spelen óf een normale wedstrijd 3 tegen 3 óf meerkampwedstrijden.

Het was, zoals altijd, een erg gezellige dag die werd afgesloten door een gezamenlijke maaltijd. Liefst 30 personen aten mee na afloop! De totaaluitslag werd bekend gemaakt tijdens de maaltijd:

TTV Stiphout – Tios ’51: 28-17, waarmee Stiphout na 2 achtereenvolgende nederlagen weer de winst pakte. De totaalstand in de uitwisseling staat op 11-8 voor TTV Stiphout, met daarbij de aantekening dat de uitslag van de eerste editie (alweer uit 1998) niet meer te achterhalen is.

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op aug 18, 2018