Uitwisseling TTV Een en Twintig – TTV Stiphout

Uitwisseling TTV Een en Twintig – TTV StiphoutOp donderdagavond 23 augustus vond in Beek en Donk de oefenwedstrijd tegen onze Beek en Donkse tafeltennisvrienden plaats. Vorig jaar was de eerste editie in Stiphouse een groot succes. Reden om dit jaar de terugontmoeting in Beek en Donk te houden. Zowel Een en Twintig als Stiphout hadden 5 teams op de been gebracht, sommige zelfs bestaande uit 4 personen. Er waren 16 deelnemers namens TTV Stiphout en Een en Twintig had er 17.
In een warme speelzaal werd flink gezweet. In de kantine werd dat zweet regelmatig aangevuld met vocht, bijv. uit de tapkraan. De vriendschappelijke wedstrijd was erg gezellig! Gastheer namens Een en Twintig, Stephan Hamelijnck, maakte iets na 23.00 uur de einduitslag bekend.

Waar TTV Stiphout vorig jaar in eigen huis nog redelijk overtuigend won, was het deze keer erg close: 29-30, maar toch nét in het voordeel van TTV Stiphout. Maar belangrijkste was dat dit als bijzaak werd gezien. Vooral de gezelligheid was belangrijk en de onderlinge band werd goed aangehaald. Frenklin bedankte de gastheren en –vrouwen voor de gezellige ontvangst en sportieve avond en nodigde TTV Een en Twintig uit om volgend jaar weer naar Stiphouse te komen! Daar werd op gereageerd met een instemmend applaus.

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op aug 23, 2018