Uitreiking Rabo Clubkascampagne

Op dinsdagavond 15 mei zijn alle verenigingen en stichtingen uit Stiphout/Warande die stemmen hebben ontvangen voor de Rabobank clubkas campagne in het zonnetje gezet. Bij de Oude Toren in Stiphout waren vertegenwoordigers van zo’n 35 verenigingen bij elkaar gekomen. Dankzij de vele stemmen van leden van de Rabobank op onze vereniging mochten bestuurslid Frenklin van der Burgt (geassisteerd door Arthur, Carlo, Toine, Walter en Michiel) een cheque in ontvangst nemen uit handen van de ledenraad van de Rabobank Helmond met een bedrag van € 537,59! TTV Stiphout bedankt de Rabobank voor dit mooie maatschappelijke initiatief en alle leden van Rabobank die hun stem hebben gebruikt voor onze vereniging!

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op mei 29, 2018