Clubkampioenschappen 2018

Clubkampioenschappen 2018Dit jaar worden de clubkampioenschappen ná de voorjaarscompetitie gespeeld. Het wordt daarmee een mooie afsluiting van het wedstrijdseizoen. Nieuw dit jaar is het clubkampioenschap voor recreanten.

Zaterdag 19 mei Clubkampioenschappen Jeugd

Zaal open 10.30 uur, aanvang 11.00 uur, einde verwacht 16.00 uur

Deelname is mogelijk voor ALLE jeugdleden; geen strippenkaart-houders. De 4 halve finalisten mogen deelnemen aan de clubkampioenschappen senioren. Mooie bekers te winnen die uitgereikt worden ’s avonds op de feestavond!

Woensdag 23 mei Clubkampioenschappen Recreanten

Zaal open 8.30 uur, aanvang 9.00 uur, einde verwacht 12.00 uur

Deelname is mogelijk voor ALLE recreant-leden (ook ondersteunend); geen strippenkaart-houders. De 4 hoogst geëindigden mogen deelnemen aan de clubkampioenschappen senioren. Prijzen in de vorm van waardebonnen.

Zondag 27 mei Clubkampioenschappen Senioren

Zaal open 10.30 uur, aanvang 11.00 uur, einde verwacht 18.00 uur

Deelname is mogelijk voor Seniorleden (ook ondersteunend) en de gekwalificeerden van de clubkampioenschappen Recreanten en Jeugd; geen strippenkaart-houders. Prijzen in de vorm van waardebonnen. Na afloop wordt eten (chinees) gehaald.

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op apr 26, 2018