Nationale Sportweek ook bij TTV Stiphout!

Nationale Sportweek ook bij TTV Stiphout!Van 15 tot en met 29 september is de 15e -en jubileumeditie van de- Nationale Sportweek. NOC*NSF, de sportbonden, alle Nederlandse gemeenten, het onderwijs en sportclubs gebruiken deze 15 dagen om te laten zien hoe leuk sport en bewegen is. Met leuke PR stunts, vijf host cities en tal van activiteiten die laten zien hoe leuk een sport of club is, zetten we sport in de etalage. Helmond is dit jaar één van de hostcities van de Nationale Sportweek!

Uiteraard doet ook TTV Stiphout hieraan mee. Op zondag 16 september gooien heel veel sportverenigingen, waaronder wij, de deuren open voor geïnteresseerden. Van 10.00 tot 13.00 uur is Tafeltenniscentrum Stiphouse geopend. Ook onze eigen leden zijn van harte uitgenodigd om een balletje te komen slaan en natuurlijk mogen ook introducees mee komen! Zorg wel dat je zaalsportschoenen meeneemt (en deze pas aantrekt ín de speelzaal). Alle introducees kunnen een GRATIS 3-strippenkaart meenemen, waarmee je 3 keer gratis kunt komen tafeltennissen in ons tafeltenniscentrum!

Hopelijk wordt het een drukke en gezellige happening!

Via de volgende link kom je op de site van JIBB, waarop de routekaart van alle deelnemende Helmondse verenigingen is te zien: https://jibbhelmond.nl/nationale-sportweek-2018/#fietsroutekaart-opening-nationale-sportweek

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op sep 12, 2018