Nieuwe tafeltennistafels in Stiphouse!

Verslag najaarscompetitie 2023 jeugd

We hebben dit jaar 2 teams die kampioen zijn geworden!!

Jongens 1 en 2 proficiat met het behalen van het kampioenschap

Jongens 1 Jun. 1

Ten eerste gefeliciteerd Max, Thanh Dat, Ryan en Geert met het kampioenschap. Jullie zijn met 13 punten boven de nr 2 en 3 geëindigd. Een top prestatie! We hebben kunnen genieten van mooie wedstrijden en ik ben trots op jullie.
Verder wil ik Daan van de Burgt ook danken voor het coachen van dit team; daar heeft het team veel steun van gehad. Op naar het volgend jaar!

Jongens 2 Jun. 1 Duo competitive

Loek en Liang Gefeliciteerd met het behalen van jullie kampioenschap! Voor het eerst hebben ze samen in de duo competitie gespeeld. Heel jammer dat dit op zondag gespeeld werd, zodat ze niet gezamenlijk met de rest van de jeugd konden spelen. Maar wat hebben ze het goed gedaan en het is spannend gebleven tot de laatste wedstrijd. Die ze maar mooi met 5-0 hebben gewonnen. 1 punt boven de nr. 2. Top gedaan jongens.

Jongens 3 Jun. 3
Het zat ze niet mee; net voor de aanvang van de competitie heeft zich een team teruggetrokken waardoor ze 1 wedstrijd minder konden spelen. Maar we hebben gezien dat ze gestreden hebben voor ieder punt, maar het balletje rolde iedere keer naar de tegenstander. Jammer Teun, Lars, Nicolas, Corina en invaller Koen, maar jongens – niet getreurd – volgend seizoen gaat het jullie voor de wind.

Jongens 4 Jun. 4
Wat hadden jullie een zware poule, Koen, Robin, Jasper en Willem. Maar met de 5de plaats in de poule hebben jullie het goed gedaan. Het verschil met de nummer 1 was dan ook heel groot. Maar we hebben genoten van jullie sportiviteit en mooie spel. Op naar het volgende seizoen.

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op jan 01, 2024