Ryan Sanders en Peter Schuurhof winnaars TOP 12

Terwijl het buiten 30+ graden was werd in tafeltenniscentrum Stiphouse gestreden om de wisselbekers van de Top 12. Al bijna 30 jaar wordt dit toernooi gespeeld en door het hoge niveau en de hoeveelheid wedstrijden een perfecte voorbereiding op de nieuwe competitie. Ook in Stiphouse liep de temperatuur naar sauna hoogte op: van 22,5 graden bij de start naar 26 graden op het einde van het toernooi.

Veel mooie en spannende wedstrijden werden gespeeld en ook zagen we veel talent bij de jeugdspelers. Uiteindelijk speelden Ryan Sanders en Liang Deiss de finale van het jeugdtoernooi. Ondanks de hitte kozen de spelers voor een ‘best-of-seven’ wedstrijd die Ryan uiteindelijk met 4-2 winnend afsloot. Na het clubkampioenschap pakt Ryan dus de ‘dubbel’.

Ook de senioren maakten het spannend. De finale ging tussen Peter Schuurhof en Carlo Seelen. In een ‘best-of-five’ vlogen de kansen over en weer en was Peter uiteindelijk de winnaar. Hij versloeg Carlo nipt in 5 games.

Door ben / Administrator, bbp_participant op sep 10, 2023