TTV Stiphout deelname Ondernemend Stiphout

TTV Stiphout doet weer mee aan de actie van Ondernemend Stiphout

Iedereen die van 8 mei tot en met 9 juli inkopen doet bij de (meest) Stiphoutse ondernemers kan tegelijkertijd sparen voor onze vereniging! Kortom: ga shoppen in Stiphout en spaar voor TTV Stiphout!

De ondernemers van Stiphout vinden het verenigingsleven in Stiphout heel belangrijk en bieden daarom een steuntje in de rug! Vanaf maandag 8 mei tot en met zaterdag 9 juli kun je bij de deelnemende winkels, horeca en andere bedrijven die lid zijn van Ondernemend Stiphout sparen voor munten. Bij elke € 10,00 krijg je een munt. In het portaaltje bij de Jumbo / DA staan spaarbuizen voor de 15 deelnemende verenigingen. Ondernemend Stiphout stelt € 7.500 beschikbaar die naar rato van de gespaarde munten per vereniging verdeeld wordt. In september wordt bekend gemaakt hoeveel welke vereniging verdiend heeft.

Dus: doe je boodschappen in Stiphout en spaar mee voor de TTV!

Door ben / Administrator, bbp_participant op mei 05, 2023