TTV Stiphout doet ook mee aan NLdoet!

Op vrijdag 11 en zaterdag 12 maart is het weer zo ver. Dan organiseert het Oranje Fonds voor de 18e keer NLdoet. Ook TTV Stiphout doet mee. Wij gaan de lantaarnpalen langs het toegangspad schilderen en schoonmaken en zoeken nog vrijwilligers om mee te helpen!

Mensen (zeker ook onze leden) die bij ons in actie willen komen kunnen zich aanmelden op https://www.nldoet.nl/. Hierop kun je de klus vinden bij TTV Stiphout. We zoeken mensen voor de schilder- en schoonmaakwerkzaamheden van onze lantaarnpalen buiten.

Belangeloos
Het Oranje Fonds wil met de actie NL doet de deelnemers laten ervaren dat vrijwilligerswerk niet alleen heel fijn is voor degene die geholpen wordt, maar dat het ook heel leuk is voor de vrijwilliger zelf. Mensen beleven er plezier aan belangeloos iets voor een ander te doen. Daarnaast ziet het Oranje Fonds NLdoet als een ode aan de vele vrijwilligers die zich inzetten om ervoor te zorgen dat iedereen mee kan doen in de Nederlandse samenleving. Zij maken het verschil in ons land.

Oranje Fonds
Het Oranje Fonds bouwt aan een sociale samenleving, waar mensen er voor elkaar zijn en iedereen mee kan doen. Daarom mobiliseert, versterkt en ondersteunt het zoveel mogelijk mensen en organisaties die zorgen dat niemand er alleen voor staat. De steun bestaat uit inspiratie, advies, kennis en geld. Het Fonds kan dit doen dankzij o.a. de Postcode Loterij, de Nederlandse Loterij, Vrienden en bedrijven. Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima zijn het beschermpaar van het Oranje Fonds.

Door ben / Administrator, bbp_participant op feb 27, 2022