Paashaas dubbeltoernooi 2019

Paashaastoernooi 2019Met Palmpasen, 14 april a.s. is er weer een clubbreed dubbeltoernooi. De gekleurde eieren zullen als vanouds ruimschoots aanwezig zijn en de prijzen/prijsjes zijn Pasen/voorjaar gerelateerd.

Joris en Jasper gaan deze keer hun onvolprezen “Oliebollen systeem” toepassen op het Paashaas dubbeltoernooi met de bedoeling meer spanning bij de wedstrijden te creëren en wachttijden tussen de wedstrijden te verkleinen.

Dit jaar kun je inschrijven met je favoriete dubbelpartner. Dat mag ook een introducé zijn. Zonder partner inschrijven kan ook. Dan zoeken wij een mooie combi.

De eerste ronde van het toernooi gaat volgens (eeuwenoude) traditie. Zoek een ei op het pad naar het Stiphouse. De kleuren die matchen spelen met en tegen elkaar. Daarna wordt het menens.

Het kan best wel eens een leuk toernooi worden. We verwachten dan ook dat jullie in grote getale

Inschrijven. Dit kan op de lijst in het clubhuis of bij bepenmichiel@bbhmail.nl

Het toernooi begint om 13.00 uur en eindigt ca. 17.00 uur.

Om 12.30 uur is de zaal open

De Paashaas commissie