Clubkampioenen TTV Stiphout 2019

Eind januari zijn de Clubkampioenschappen van TTV Stiphout weer gespeeld.

Op woensdag 23 januari speelden de recreanten hun Clubkampioenschappen. Er waren 14 deelnemers. Zij speelden, onder het waakzame oog van toernooileider Mick van Hoof, vele sportieve en vaak ook spannende wedstrijden, waarbij uiteindelijk Roland Robinson clubkampioen van de recreanten werd en tevens dus ook de 1e prijs bij de heren recreanten veroverde. Bep Gouweloos won de 1e prijs bij de dames recreanten.

Einduitslag Clubkampioenschappen Recreanten 2019

1. Roland Robinson Clubkampioen Heren Recreanten
  2. Wim van Geldrop
  3. Giel Goris
  4. Lambert Cox
  5. Bep Gouweloos Clubkampioen Dames Recreanten
  6. William van der Vlies
  7. Nico Vogels
  8. Jan van Schaik
  9. Pieter Coolen
  10. Max Margés
  11. Hans de Mare
  12. Flip van Meggelen
  13. Will Wasser
  14. Elly Schouten

Op zaterdag 26 januari was het de beurt aan de jeugdleden van TTV Stiphout. Toernooileider Han van de Poel had de 16 deelnemers verdeeld in vier poules van 4, waarna een verdeling werd gemaakt naar een Hoofd- en een Troostronde.

Na deze rondes werden kruisfinales en plaatsingswedstrijden gespeeld, waarna de

finale volgde. Deze werd gespeeld door Stijn Smits en Ben Visser (teamgenoten van Stiphout 1). Het was super spannend, en de zaal met publiek was muisstil. Het ging helemaal gelijk op, en in de 5e game werd het zelfs nog 11-11. Uiteindelijk wist Ben Visser te winnen met 13-11. Hij werd daarmee algeheel Jeugd clubkampioen én Clubkampioen bij de jongens en 1e bij de Jongens junioren.

Ben Visser, Clubkampioen Jongens 2019

Clubkampioen bij de meisjes en tevens 1e prijs bij de meisjes junioren werd Zenne van Rooij.

Zenne van Rooij, Clubkampioen Meisjes 2019

Einduitslag Clubkampioenschappen jeugd 2019

1. Ben Visser Clubkampioen Jeugd en Jongens, 1e prijs Jongens Junioren
  2. Stijn Smits 2e prijs Jongens Junioren
  3. Zenne van Rooij Clubkampioen Meisjes, 1e prijs Meisjes Junioren
  4. Erwin Robertus
  5. Walter Fasen
  6. Angela Visser 1e prijs Meisjes Kadetten
  7. Eef Dekker
  8. Tutai Tran
  9. Samuel van Hoof 1e prijs Jongens Kadetten
  10. Max van der Hoeven 1e prijs Jongens Pupillen
  11. Raoul Beijaard 2e prijs Jongens Kadetten
  12. Geert Sannen
  13. Thanh Dat Búi
  14. Joris Kuijpers
  15. Thomas  Janssen 1e prijs Jongens Welpen
  16. Dane Vuletic

Op zondag 27 januari werden de Clubkampioenschappen bij de Senioren gespeeld. Er waren 20 deelnemers. Deelnemer Frenklin van der Burgt had tevens de toernooileiding in handen. Waarschijnlijk kostte hem dat de nodige aandacht 😉

Gestart werd met 4 poules van 3 en 2 poules van 4. De nummers 2 van de poules van 3 en de nummers 2 en 3 van de poules van 4 speelden vervolgens een tussenronde. De winnaars hiervan gingen naar de hoofdronde, evenals de winnaars van de poules. De verliezers kwamen in de troostronde. Er werden vervolgens 2 vijfkampen in de hoofdronde en 2 vijfkampen in de troostronde gespeeld. De kruisfinales in de hoofdronde waren Carlo Seelen tegen Peter Bruurs en Mick van Hoof tegen Jeugdclubkampioen Ben Visser. Peter en Mick wonnen hun wedstrijden, zodat de finale bekend was. Veel prachtige rallys tussen aanvaller Peter en verdediger Mick werden gespeeld. Uiteindelijk won Peter Bruurs voor de eerste keer de titel van Clubkampioen en loste zo Frenklin af, die de vorige 2 edities op zijn naam had geschreven. Bij de dames werd Carolien van de Kerkhof Clubkampioen en nam het stokje van Wilma van Hoof over.

Na afloop was het nog lekker chinees happen voor de liefhebbers.

Clubkampioen 2019: Peter Bruurs

Eindstand Clubkampioenschappen Senioren 2019