TTV Stiphout doet weer mee met de RABO Clubkas Campagne!

Ook in 2018 gaat TTV Stiphout proberen een mooi bedrag binnen te halen. We kunnen dit hartstikke goed gebruiken voor het onderhoud van ons tafeltenniscentrum Stiphouse. Hoe kunnen wij dat doen?

De Rabobank stelt een bedrag van € 100.000,- euro ter beschikking voor Helmondse verenigingen/stichtingen die hun bankzaken doen bij de Rabobank. TTV Stiphout is er één van.

De verdeling van dit bedrag gaat via een digitale stemronde door leden van Rabobank Helmond. Je moet minimaal vóór 1 februari van dit jaar lid zijn om te kunnen stemmen. Heb je een ‘en/of’ rekening dan kun je zelfs allebei lid zijn. Als je een rekening bij de Rabobank hebt wil dat niet zeggen dat je ook lid bent, dat moet je bewust instellen. Dit kan onder andere vrij eenvoudig via de website van de Rabobank. Lid zijn kost niets en je kunt meepraten met bepaalde zaken binnen de bank, zonder dat het verplichtingen met zich mee brengt. Op dit moment zijn er ongeveer 10.000 leden bij Rabobank Helmond.

Een lid van de Rabobank krijgt een unieke code thuis gestuurd vlak voor de start van de stemperiode. Hiermee mag men 5 stemmen uitbrengen op 5 verschillende verenigingen. De periode waarin gestemd kan worden is van 5 tot en met 30 april.
Het is dus zaak om zoveel mogelijk mensen te mobiliseren om daadwerkelijk te stemmen!

TTV Stiphout, de grootste tafeltennisvereniging van Helmond, trekt deze Rabo Clubkas Campagne samen op met Stiphout Vooruit, de grootste vereniging van Stiphout, HAC, dé atletiekvereniging van Helmond en omgeving, Fanfare De Vooruitgang, de muzikaalste vereniging van Stiphout en Carnavalsvereniging De Spurriezeiers, de lolligste vereniging van Stiphout!

Wij zouden het geweldig vinden als onze leden hun stem uiteraard op onze vereniging uitbrengen, maar ook op de andere 4 genoemde verenigingen. En het is nog mooier als je codes binnenhaalt van mensen die eigenlijk niet van plan zijn om hun stem te benutten en deze ook op de 5 verenigingen inzet. Zo steunen we elkaar optimaal. Als we dat allemaal doen, halen we samen een fantastisch bedrag op!

Na sluiting van de stemronde worden de totaal uitgebrachte stemmen geteld en wordt berekend wat elke stem waard is (€ 100.000,– gedeeld door het aantal uitgebrachte stemmen). Dit bedrag maal het aantal uitgebrachte stemmen op TTV Stiphout bepaalt wat het heeft opgeleverd voor onze vereniging. Het bedrag wordt bekend gemaakt op een feestelijke bijeenkomst in mei.

Jullie zien dat er best wel een uitdaging ligt. Hoe bereiken we zoveel mogelijk stemmers voor TTV Stiphout? Vraag ook eens aan je opa/oma, je broer/zus of de buren of ze willen/kunnen stemmen op TTV Stiphout, maar ook de andere 4 verenigingen.

MET Z’N ALLEN DE SCHOUDERS ERONDER VOOR EEN MOOI BEDRAG !!!

PR Commissie TTV Stiphout

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op mrt 23, 2018