‘Pong Fu’ Table Tennis Weekend 2017

‘Pong Fu’ Table Tennis Weekend 2017Met een deelnemersveld van 22 spelers -inclusief 7 spelers van MTTV’72 en 4 van TTV Valkenswaard- en 12 kaderleden werd zaterdag 26 en zondag 27 augustus voor de 13e maal in successie het trainingsweekend gehouden bij Tafeltennisvereniging Stiphout. Het evenement wordt jaarlijks georganiseerd door de Technische Commissie van de TTV. Het is voor veel van onze jeugdleden dé happening waarbij zij en het technisch kader 2 dagen sportief en gezellig met elkaar optrekken.
Dit jaar had het weekend ‘Pong Fu’ als “beregoede” mascotte.

Het programma bevatte o.a. 2x 2uur tafeltennistraining, een buitenprogramma, een toernooi met mooie prijzen, een verrassingsactiviteit (‘Bubble ball’), een filmavond en nog veel meer.

Zondagochtendontbijt, twee lunches en zaterdagavondeten waren natuurlijk weer inbegrepen. Verder kreeg iedere deelnemer ook nog een speciaal vervaardigd T-shirt met de mascotte van deze editie.

Bekijk de foto’s van het ‘Pong Fu Table Tennis Weekend’ bij TTV Stiphout!

Door beheerder / Administrator, bbp_keymaster op aug 26, 2017